Η RR 666 S θα είναι το μεγαλύτερο αδερφάκι της RR 525 και φέρει έναν τετρακύλινδο εν σειρά κινητήρα (ο πρώτος κινητήρας με περισσότερους από δύο κυλίνδρους και πάνω από 650cc για την Voge), o οποίος είναι υδρόψυκτος, με ψεκασμό και διπλούς εκκεντροφόρους με 16 βαλβίδες και θα φτάνει τις 13.000 σ.α.λ.αποδίδοντας πάνω από 100 ίππους. Αυτά τα νούμερα βασίζονται σε υποθέσεις, καθώς η Voge δεν έχει ανακοινώσει την ακριβή ιπποδύναμη.
Με βάση τα δεδομένα που ξέρουμε όμως, η RR 666 S θα μπορεί να φτάνει τα 100 χλμ./ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα και θα αγγίζει μια τελική ταχύτητα της τάξης των 240 χλμ./ώρα. Κατά την παρουσίαση μάλιστα, η Voge ανέφερε ότι με την 1η από τις 6 σχέσεις στο κιβώτιο, η RR 666 S μπορεί να ξεπεράσει τα 100 χλμ./ώρα.
Για να σταματήσει λοιπόν αυτή τη μοτοσυκλέτα, η Voge συνεργάζεται με την Brembo, η οποία εφοδιάζει την RR 666 S με δύο δισκόφρενα με τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά, όπως και ABS.
Η κατασκευή του πλαισίου δεν έχει διευκρινιστεί ακόμα, αλλά είναι σίγουρο ότι στην η RR θα έχει ένα ανεστραμμένο πιρούνι και ένα μονοσόκ αμορτισέρ, όλα από την KYB, ενώ θα υπάρχει και σταμπιλιζατέρ τιμονιού. Τα ελαστικά θα είναι τα Diablo Rosso της Pirelli.
Επίσης, ακολουθώντας το πνεύμα των ημερών στις σπορ μοτοσυκλέτες, η Voge θα εφοδιάσει την RR 666 S με αεροδυναμικά φτερά και ένα μονόμπρατσο ψαλίδι, μάλλον φτιαγμένο από αλουμίνιο.
Περαιτέρω πληροφορίες δεν είναι ακόμα γνωστές, καθώς η Voge δεν έχει ανακοινώσει τη γεωμετρία του πλαισίου ή το συνολικό βάρος.
Το μοντέλο θα βγει στους δρόμους το 2024 και είναι πολύ πιθανό να φτάσει στην Ευρώπη, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες.